Subject: Olevererbart:: Introduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 13:35:26 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 85.158.142.152)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-3.tower-731.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.87 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Thu, 21 Mar 2024 08:20:33 +0100
Subject: Introduktionskurs om byggnaders =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?UzBRM2lobFhBSnh2em55T1pLQjBQbCtlR2xkTVdTaTdocmtMZHpvUWd1bE9S?=
 =?utf-8?B?cVVTUkFGRjE4Yy9OdVBla2NLVE9oT3JSc1ppWDRlRndHYnRGRitHbXA5bTVR?=
 =?utf-8?B?TVVTUmJUd0hvOWovMkEzQ1NZNWMrNFhjSGhQbEh2eXlMbmZwMHJxMkNycnd6?=
 =?utf-8?B?TnpnRzh3SldBb0xicDNrQ0o5N0dQa1VsQ081SmdDVjMrb2c5bG9vSktEWGdx?=
 =?utf-8?B?WWtQQUlSMVI3b3JUTmRRMitwOC9sVWZPdG0ycTQ2TERJME9OVU42YVlwTCs0?=
 =?utf-8?Q?E81omXjr4t0lOuU8cf?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 21 Mar 2024 12:35:25.0748
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: fe136159-b424-4ba3-3cbe-08dc49a361f2
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AMS0EPF000001B3.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: MM0P280MB0021
X-OrganizationHeadersPreserved: MM0P280MB0021.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Introduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 08:20:33 +0100

Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och nästa års kommande version