Subject: Undeliverable: Toppfinaler på Jägersro

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 11:52:46 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AM7PR03MB6326.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Toppfinaler =?utf-8?Q?p=C3=A5_J=C3=A4gersro?=
Date: Mon, 29 Sep 2025 13:52:39 +0200
 =?us-ascii?Q?mcCTji4mVQqC7gmhGhDSwe+Uws3Fr0j2+rcKlVK7WUfoGlb0VekM4YO6C+QS?=
 =?us-ascii?Q?nsVW+TG5SpTp1I7oifkn1AJX0zokQl+OVhVaapWrhk3yMZDVaWKA37iSdzYU?=
 =?us-ascii?Q?aTvxY+j4oYW7RFXs/vkXNDanlvnXhQmSqToQGAqqsBhbaD3Cy3iCNfOg3SXQ?=
 =?us-ascii?Q?wCMEO67f4BSWCfW+sb4pUhbJB3RVR6cGVY3B+um0wskXX04ZdvsYiX43ZRJ4?=
 =?us-ascii?Q?GuiUb/nsqrq/wQuu8M747Qix2VQXiqCP00/LBykxKGFFFneUmN0GIO55VfRT?=
 =?us-ascii?Q?Ntv24HDgp3hQLyvezcDuoOkpRXgYNTrc8z2Dlq2lQRrRu1veGcWnE+8jZekk?=
 =?us-ascii?Q?CXco3dE1Pk/PWS21BDh5XTlOz31MaZj9an46NkQZcT8UWcJDlA2Q0p57kxz0?=
 =?us-ascii?Q?0WLV1QGszymo7bj1CVyGC63YHNRd1ctw7psUjYeugN+wuVqZI4QnywyfVFvI?=
 =?us-ascii?Q?H6D0yVmpJWEA3MDqbam3fRUn8crFL3Z32jfE1rACJxVXlylWapRNKkPc3hyZ?=
 =?us-ascii?Q?VVpthTVWl5injd/1bp1GLhUu5bY8o/+1I0f4losSQ6RrvjzJSDT49bAS4upq?=
 =?us-ascii?Q?qu3QRS7F31SSiF0eB9mkzVAX8uLPsUz+GUe9278YHWXftFOfFb3gl1dPUoiL?=
 =?us-ascii?Q?9w=3D=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 29 Sep 2025 11:52:41.4819
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 3351a5a0-a661-460b-1f60-08ddff4eb24b
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        TY2PEPF0000AB87.apcprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AM7PR03MB6326

Subject: Toppfinaler på Jägersro
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 29 Sep 2025 13:52:39 +0200

News from
 Breeders CourseToppfinaler på JägersroBreeders Course blir alltmer en europeisk angelägenhet. Till de två finalerna för 2-åringar på Jägersro onsdag första oktober anmäldes 17 hästar – åtta svenska och nio från övriga Europa (Holland och Italien).– Hela tanken med Breeders Course är ju att ge de europeiska ägarna och uppfödarna ytterligare möjligheter att tävla om stora pengar, säger Jägersros sportchef Mats Ahlkvist.Finalerna, en för hingstar och valacker och en för ston, har ett förstapris på 500 000 SEK och en samlad prissumma på över miljonen.Som vanligt finns både Paul Hagoort och Dion Tesselaar på plats när det vankas stora Breeders Coursefinaler. De har upptäckt de fina prispengarna och deras intresse har också gjort att de börjat handla svenskfödda hästar.Vem vinner då?Bland stona känns det extra spännande med två obesegrade hästar; Johan Untersteiners Cruiser och den italienska Rosa di Quattro. Ni kommer för övrigt att få läsa med om Johan Untersteiners hästar under tisdagen.Bland hingstar och valacker är det mer öppet, men visst såg Paul Hagoort’s Reagan Boko fin ut när han vann i Wolvega. Notera också att han är svenskägd av Bro Byggnads AB. Men det handlar om 2-åringar som är i början av karriären och de utvecklas riktigt snabbt.Men vi kan i alla fall skryta med att det är en rad topphästar som vunnit finalen för 2-åringar; vi kan nämna Gio Cash, Mellby Jinx och Mister J P. Melly Jinx är fö den senaste svensktränade segraren då han vann för tränaren Svante Båth och kusken Erik Adielsson för fem år sedan,Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies1 Pure Mikalona, Örjan Kihlström2 Rosie Bros, Jeffrey H Mieras3 Cruiser, Johan Untersteiner4 Henessi Aurora, Robin Bakker5 Ballerina, Per Nordström6 Redvelvet Bros, Dion Tesselaar7 Diamond In PJ’s, Victor Rosleff8 Rosa di Quattro, Andrea Farolfi9 Fool’s Game, Adrian KolgjiniFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings1 Revanche Boko, Örjan Kihlström2 Montana Sky, Johan Untersteiner3 Invictus K B Font, Andrea Guzzinati4 Victorious Tile, Per Nordström5 Reagan Boko, Robin Bakker6 El Jeffe, Pierre Nyström7 Richie Steel, Dion Tesselaar8 Rocky Vrijthout, Jeffrey H MierasLäs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan