Subject: Undeliverable: Last reminder

From: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 18:58:04 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: VI1P194MB0671.EURP194.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Last reminder
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:53 +0200
 =?us-ascii?Q?qan4Qnmz2t03lw/Z93dBIYq0W1jBIs0lPnlfxQncXVD3jP1aDQM/CD5x38s3?=
 =?us-ascii?Q?OEgjyu+0y1sKxD2okZ8QC3IdCNhBgYFnPOlsncpMxPlJb8J8Ha2lTc5YK4fe?=
 =?us-ascii?Q?fgf7DIaRoECVcP1BhoO56+EML8lIcLHqcVSsktSA2iE0bkmFR9QSfILUtJ0r?=
 =?us-ascii?Q?VyElH5BD1RVS/fyMXdt9G2o/MlcD6ZHCjhhe3roHhRJpg7jDZznYxCO84kYe?=
 =?us-ascii?Q?Ge6mF31MgIA9Yk7KitOxF9Ixxsezixz8jqTSjqhwGVAgU9uI/AOUlKzxoZqq?=
 =?us-ascii?Q?Ku2bwKR2pgDoTzAq1KZCKlfhWWyBj0zkhZqURuV1Hc408/+MGqsHhrm9gEdM?=
 =?us-ascii?Q?u6OJ6OJncUTyvlfYNehKCjyHrFjnDWrKjne14fRj/goXfzIu/OgLLH4RT4NO?=
 =?us-ascii?Q?ywUYSpSReT9Fx1tYGrDfQRvMEYBg4tjDVCN6LY346SzpDQoVVlF4B3ANl8b5?=
 =?us-ascii?Q?TlWvisP90WR1V+Kwmy2a91CC5Pc1MYJlj1on4MbriPjs6GRQzEJhEoquifbg?=
 =?us-ascii?Q?i2gsXoa0KxYDhtPXX5L+Kskij32s7rxKnzWxXTtiNohfJ1Csc5F3lrBBfBKX?=
 =?us-ascii?Q?yGRWKxYVcnFUqYDFaUo5DBoN8/xNGwsr1aONVELB8eYpgkdmH1iyHhPD67p7?=
 =?us-ascii?Q?hjc4U2QliifjYQTV5oteSW7gAHOTjZoLtLC2YdmtczrkvEFGo+4FbzFWlf8s?=
 =?us-ascii?Q?68KWis24I6zX8T7bGZaZyd7Ptz419I+x1GAS/JE6Yx3RDLf648+CFjFbXqmE?=
 =?us-ascii?Q?xJ0Mkt87PLSAEogF+mQgh8o7Iy8u/fgdrP9Qz1ZoqGYo8rrP83JcQQRBpXxG?=
 =?us-ascii?Q?xWQG5Or/Y0n599W73/peuSBftletsvAfwt8=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 24 Sep 2025 18:58:02.4335
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: a405cdf1-1771-49fa-de76-08ddfb9c49a0
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS0EPF0000019C.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: VI1P194MB0671

Subject: Last reminder
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:53 +0200

News from
 Breeders CourseLast reminderOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan