Subject: Undeliverable: Last reminder

From: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 18:57:49 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DU0PR03MB9200.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Last reminder
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:13 +0200
 =?us-ascii?Q?m7GHCK5hpXwOWAWwRotzg6+irDCOz6iDOo0zSyXhDlvnp1o/NhU0W9Ox3FHt?=
 =?us-ascii?Q?0vPMJKYf57po7PjNriG3UaCWP/PU/rnunrKFHNDOfhQ8SGr17jHEOtVAaP77?=
 =?us-ascii?Q?DRcCbFYsFmkpIIOyI1DDOLRms2XNIxMsWWYyKzmsxsc0bXJyJMa/Q/WDfjPX?=
 =?us-ascii?Q?9vnThBOuYbzjdlM08+rMgtL3duw8V1SFZz9uOfkd4NOygR7uDx5NOiVlre/H?=
 =?us-ascii?Q?PlCN2PPFiWnHkDrFPag8i/aVpGb1zJ19VfInKIqPFdyIZ7fO2dyyz5oX5c2H?=
 =?us-ascii?Q?dYpsS/wMEegAM6vveObpgG5RHAGDMXGHSotI/4t0QGqq18v6wgX0CSHm1Y3H?=
 =?us-ascii?Q?GrbOzgTr4I8amFeoNShXvbH5RGvIkA4CVJiobR3abIYakze3MAJJBggziQOP?=
 =?us-ascii?Q?Y5dml2K8NNYdrAIVLNuntrXzwrwWzLKjFtMUIibL0Gbk2+Qz25xj3p0aJRje?=
 =?us-ascii?Q?16vQFfrPpsVBy2BsDHA3ejY+PDe6wWast8s8u1X+Uy+S9EiA4l9L27bcBLB/?=
 =?us-ascii?Q?lfZ7fbyE9kiRXtCye9jodA4eImlIoJsEKnWQ97zpc+p70fOkx8AIbDi2/ZE2?=
 =?us-ascii?Q?LV1yGqfr2S7iKfZLI/X9RGz4ymp8oUK3nJ5yNnCGaTniqI/D5wZatvdeGJRj?=
 =?us-ascii?Q?S5lEnzCWeX+ka50AMPcVcZ2NHbn+k6QWYwMXql/vGpwwBMJCDDLoO454+n5/?=
 =?us-ascii?Q?7ppNvIDgKAyo0nQoeaYZpAklG1H+FVZTfjVNGGxJ3kc87NuQ/LVKMLNEphFC?=
 =?us-ascii?Q?/Z4hkb/FatISYJT0LOQTyxEI8I6veOVX0BIZjwlFOnG9mFiiHNpS7+WWRBJo?=
 =?us-ascii?Q?3cKrt8wOqncsA7J61Hod+sunHJAurLz7230=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 24 Sep 2025 18:57:47.1469
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: c0ea0031-085f-4329-182b-08ddfb9c40af
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        CO1PEPF000075EE.namprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DU0PR03MB9200

Subject: Last reminder
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:13 +0200

News from
 Breeders CourseLast reminderOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan