Subject: Undeliverable: Last reminder

From: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 18:37:29 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: PAXP193MB2316.EURP193.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Last reminder
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:34 +0200
 =?us-ascii?Q?RC7mI0pyt/UdzJGoJNFHluFoB92Ot2xanNwiFEWKR9TJpeIzF8ckTLnKnFFU?=
 =?us-ascii?Q?1sPBFpmDFiLVizkD/aazGfzwQ3G4DaPHgTfIp0EXE8m/FON7lUvwf+wo9qex?=
 =?us-ascii?Q?8ZHCmuXUW0PPgKqhdQRp9B0YQaxX1txEZGHlBw09HZK9ace48kG3nK1zVZ88?=
 =?us-ascii?Q?kBxRfgRLFvF1HEwOii7Hn4AmYC83wxqFR49k2hdDOf0wCeujZ++ot58iDOQk?=
 =?us-ascii?Q?73ZwAKnYiPd4bWLmXCrHD55YS6rfsZzHtgWQ29pEhfQyzOT58tN0G1zwZiA8?=
 =?us-ascii?Q?Du1qbVq4g1tQlMpqMYeDbdcpna5zj23NNJPy6iR420+7z16wAO08kStnOwLr?=
 =?us-ascii?Q?THCxKLp9LtghBe48vk+/qJmghhMz0wtXc3c3/wstc5Iwnf9GrTILg5wy6PXY?=
 =?us-ascii?Q?LhoJN8cgzoI4dq8TvyHz/79skXphdkW39bz4ixMKstW9hnnDJakyPF5JIbTM?=
 =?us-ascii?Q?OmZ5gXWo0YeFMVzKRT3BshpKnbOksWZb3xUWff7cVEsg+eprgPjqQGSlSqBC?=
 =?us-ascii?Q?z36jaev82+Sf0aKNaXvHvd7HbDYxsFwPAFReImxG+Gi/XcACtDa/YhzUyffW?=
 =?us-ascii?Q?QyALQgaRB2LByNhS9raC02L9t5VjVjJvuZyK816i0hIzSC+I2KhfXhya+QiS?=
 =?us-ascii?Q?L9Q5BfDIGi6kNtyhUTcUd4Q1ke9JAvpRXFyPt8aFP4rMdKslolXIcNKIKHTp?=
 =?us-ascii?Q?FVPNZXHE8g24tUUW57QUEsBthBn32FSRPaFWTOYg0H+S9Y0s3PU65dlzr0YR?=
 =?us-ascii?Q?yvKqlH9RnkqrMueaL2CcJVYiTJP41tt5MCHAF904N2q4c9exgVgA26M8CM7N?=
 =?us-ascii?Q?Gu9SS/MjxVzkUQSL+zsLL5Dw1tvANCRxYCU=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 24 Sep 2025 18:37:27.7335
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 6881f822-b73f-4f54-56a4-08ddfb9969b2
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        DB1PEPF000509F5.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: PAXP193MB2316

Subject: Last reminder
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:34 +0200

News from
 Breeders CourseLast reminderOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan