Subject: Undeliverable: Last reminder

From: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 18:37:25 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AM0PR10MB3684.EURPRD10.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Last reminder
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:45 +0200
 =?us-ascii?Q?WgHDms1ibyITpEjwl9EGt8gnnIaWVbZOkok8Yym9TDOqSVEytyxviyfSu2oq?=
 =?us-ascii?Q?obqRt4ntnQZp/FYf9765XFQGUxfAnh/DBhyTVmyxGUv34lFD9AlXtQMZiDMB?=
 =?us-ascii?Q?TJacfAPjO9IgZBaPUBqY/GNqOf3mN+KsplszIxB8vYsVDRqLO1jsX9blj9z/?=
 =?us-ascii?Q?Exj6gM5X224FTex/5RIqMuJPJJ4q3EmVSnwr5QD8/MIkocuLtQVyo46LatnE?=
 =?us-ascii?Q?XYlbgz6ddJVKSHItrZ1e85iLcJ5GHRVse+ww0HpLDD9cTGQJ6zDErUXLcsJs?=
 =?us-ascii?Q?KSw9lNOLm9VxEQL2DIKB1uhplbpQQbgoRRP9xuvjhXbbkVd6NNz8NNhLpZ1z?=
 =?us-ascii?Q?yo6bFBezhJbxdqwN0/U3SU34gnKyIr7CpeHRyWiHJOCZ4pBPpqbCQhzpsMro?=
 =?us-ascii?Q?cDdazgDXtGVPrRbPFyavQMgCMEjkJ8cNE7akaOtxO9RhKogfYa1Do/pKKfxv?=
 =?us-ascii?Q?abtC9s6mo5mII5rjTW3FnY73C7qwUFz4veobnP4fJ8kDB02MaPx4EOIalil6?=
 =?us-ascii?Q?dfB4PqjfjPfUPXmH20ywbWPaJoP4r2RbB/xgAViyI55UGJv3sMF3R1WVuDCb?=
 =?us-ascii?Q?JgP/tHmZayK+I46Zj6yviwi5WsOPSl2s+4/2kDGADpbQt4Uv2oOLbTFcqRGc?=
 =?us-ascii?Q?bn6PU3cCSt2k4pnr68lpHGJdz7c3llti3JVGuSBoG0do49oiG34osQYUCuKt?=
 =?us-ascii?Q?5auSSMrIxmG5is+xX9YA4ZZxQA7FYkiDlIltXqeIsYUBoci7xCXidGos9B+3?=
 =?us-ascii?Q?dRJvDPmx4hio73G1EOfjeXRWPbuMx/ucmrqEQQsE+zhGpdjqwnw5n60BwAtJ?=
 =?us-ascii?Q?QKSTRqQCu3nP/u00gyMUDcJJRZeda9b5nuA=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 24 Sep 2025 18:37:24.5095
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 31adafa2-f473-404b-f26b-08ddfb9967c4
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS1EPF00000045.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AM0PR10MB3684

Subject: Last reminder
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:18:45 +0200

News from
 Breeders CourseLast reminderOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan