Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: Mail Delivery System <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:02:11 +0200 (CEST)

This is the mail system at host s807.loopia.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[64.233.165.26] said:
    550-5.7.26 Unauthenticated email from nuhet.se is not accepted due to
    domain's 550-5.7.26 DMARC policy. Please contact the administrator of
    nuhet.se domain if 550-5.7.26 this was a legitimate mail. To learn about
    the DMARC initiative, go 550-5.7.26 to 550 5.7.26
    https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    38308e7fff4ca-36e3a79f613si6712251fa.532 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: FIna hösterbjudanden hos Hylliekroken
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:02:09 +0200

Fina erbjudande i butikenTAYLORMADE Qi35 KAMPANJ!Driver 7499:- nu 5699:-FW 4499:- nu 3399:-Rescue/Hybrid 3999:- nu 2999:-Gäller endast på produkter i butiken och varar så långt lagert räcker.Kläder och sko Kampanj!Ni vet väll om att vi har 25% rabatt på alla kläder och skor för alla som är eller blir medlemmar i vår kundklubb. Gäller även höstens nyheter med massa snygga västar och tröjor till både herr och dam.BOLL KAMPANJ!TP5/x ord 649:- nu 499:-TP5 Pix/Stripe 759:- nu 569:-Vi har flera bollkampanjer i butiken så välkommen in och hitta rätt boll för dig.SCOTTY CAMERON KAMPANJ! 25%rabbat på hela Phantom serienStor rea på hela Phantom serien från Scotty cameron.ord 5999:- nu 4499:-Phantom LD ord 6499:- nu 4874:-Gäller på alla putters på lager och gäller så långt lagert räcker. Vi har också kampanj på andra putters i butiken så varmt välkommen in och hitta din nya putter.Medlemskap 2026Betala ditt medlemskap för 2026 redan nu så bjuder vi på resten av 2025! Prova på medlem – 2975:- Fritt spel alla dagar på Oxie GK &Hylliekrokens slopade par tre bana. (gäller endast om man inte haft ett aktivt spelmedlemskap hos oss sedan 2023)  Juniormedlem Oxie GK & Hylliekroken - 2695:- (Födda 2010 - 2005)  Knattemedlem Oxie GK & Hylliekroken - 1975:- (Födda 2011 eller senare)  Greenfee medlemskap- 650:- ( endast aktivt golf-id) Fler medlemsformer finns givetvis se mer härPrivatlektionKurserFöretagseventVåra tränare är redo att hjälpa er att att få den bästa fortsättningen av 2025. Boka dig på en privatlektion-Kurs-eller din nästa kickoff hos oss.Vilket alternativ passar dig?Under en privatlektion får du tillgång till våra toppmoderna uppvärmda studios med den senaste tekniken,(GCQuad) dessutom är våra studios utrustade med tillverkarnas senaste klubbor som du självklart kan testa fråga din tränare på plats eller personalen i butiken så hjälper vi dig.Boka en lektion med Nicolaj härBoka en lektion med Jesper härBoka en lektion med Axel härFöredrar du hellre gruppträning?Välj då någon av våra populära kurser nedan.Men vänta inte för länge då dom snabbt blir fullbokade!Aktuella kurser 

Nybörjarkurs med Nicolaj, 27-28/9 Lördag-10-13 Söndag 10-12, 5h träning för 1295:-
Juniorträning med Jesper, från 11år 7 måndagar 17-18 med start 6/10, 7h träning för 1095:-
Juniorträning med Jesper, 6-10år 7 onsdagar 17-18 med start 8/10, 7h träning för 1095:-
Nybörjarkurs med Nicolaj, 11-12/10 Lördag-10-13 Söndag 10-12, 5h träning för 1095:-
Nybörjarkurs med Nicolaj, 11-12/10 Lördag-10-13 Söndag 10-12, 5h träning för 1095:-

För alla kurser gäller max 8 deltagare så först till kvarn Klicka här för att komma till bokningÅrets logobollskampanjFör mer info kontakta Ian [email-masked]