Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 13:39:27 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: GV1P193MB2568.EURP193.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:39:02 +0200
 =?us-ascii?Q?J1REFjmM/tI4212yiW06uKoHHg4svH6PT57JWYRApt7zKwfbQjw74WosRWC4?=
 =?us-ascii?Q?og695wP8N9vQq082kbAzszfQhkZKIFWsWhFDykovzGXWPqvH7H8hEN0yzuLB?=
 =?us-ascii?Q?lEEIGwYSWS3KKDfiwSP9iVXM213SHDsXUNqmVdRzoHw/gC0qIHtkJL8CPp/E?=
 =?us-ascii?Q?IzuZs3wdIQP/6F7FdyTNCez0TtuvCtVddLaUm+UraQnBI4C2S4GYpRMlfCha?=
 =?us-ascii?Q?NP6ofqR5A6xJxrDjsdA/W7BxHMSyGaNPVfvhjKS7we7/d6idJvZufDImUeSF?=
 =?us-ascii?Q?7Dmm7JDHAMhQZe1+p6nPv+LeTLdyYXCobnmlSasqC4lc1257Sr2XmgI9gOr/?=
 =?us-ascii?Q?eW0gHutm7+ehwO6IJxQfUFuABWKJtUfdo3tW7p2JJ2whCluItfxtC9dv6M5k?=
 =?us-ascii?Q?gSdCdXtg95EoBIx8sEU7ecize+yzqz1/q/gwE+aiukuJuOjmtoyNbmrUcHIA?=
 =?us-ascii?Q?4obUdQbd4jr3p4lzpmyA8rQwjm+tqzt1DYHro4+7AqUM8tplSDc2YJNPIJs+?=
 =?us-ascii?Q?jdQB2Nis0FEDhhPqryvVa3He8wjSFMwCNB/DtgMN1QLXWTBqaXreE8Y2x/g1?=
 =?us-ascii?Q?Ym/FIJgu6Os++3iZcZPuaWvJoKN4RVSlUB2Ng2DWzjG3BysgbjY1XOa6CwsI?=
 =?us-ascii?Q?JtuXDPg+cUDD4Y7IIEVUuVw46tIwnLLEyUSg7cNGhUXHXKzdUNqdxvzxuAz6?=
 =?us-ascii?Q?34ny81ug+aJTa2b5PsFqRXSMIpLy+6ABtWhXy0Dt5kT0J6LhTr6Ayioi4MzU?=
 =?us-ascii?Q?B+z0BfNk9QIVseOhjWaxh8CLAFCGEvC6eb3FsKSLqbKmUt0kYEiqF4uFO8oG?=
 =?us-ascii?Q?dubD2SdepXzpVSQnzyFYIctcj5hW3b+Ayc4=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:39:24.3141
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: d7523d1e-2fff-465e-03d8-08ddf9dd7184
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS0EPF00000195.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GV1P193MB2568

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:39:02 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan