Subject: Undeliverable: Installationstekniska åtgärder som sparar energi – gå kursen!

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 10:13:10 +0000

mx07-00373502.pphosted.com rejected your message to the following email addresses:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Your message wasn't delivered because the recipient's email provider rejected it.

mx07-00373502.pphosted.com gave this error:
Local Policy Violation - SPF Policy Failure

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AS8PR03MB7142.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
mx07-00373502.pphosted.com
Remote server returned '550 5.7.0 Local Policy Violation - SPF Policy Failure'

Original message headers:

Authentication-Results-Original: ppops.net;     spf=pass
 smtp.mailfrom=[email-masked];  dmarc=none
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Installationstekniska =?utf-8?Q?=C3=A5tg=C3=A4rder?= som sparar
 energi =?utf-8?Q?=E2=80=93_g=C3=A5?= kursen!
Date: Thu, 18 Sep 2025 12:10:34 +0200
 =?us-ascii?Q?jVacqfPfvDkp0dEpCENZvY36HjAwb8VrDPaBZ8mie8uTsm6cJNHJA2gff9z0?=
 =?us-ascii?Q?XSUJ+zZPHCqWuaeeK6dKLG7UhbWdO3SmPuj10+P1YUrEuTRG0IusdfUP/PXt?=
 =?us-ascii?Q?+7CoZmVzWZ64tm81gwrAxE7uvPNrKQ4jh0XZsrxTOvKVtzL1xsgh51bwyVzv?=
 =?us-ascii?Q?F2/JzBYufdbtwMcLk4aCCzPM/IrB7C9ACw=3D=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:185.183.31.147;CTRY:US;LANG:sv;SCL:-1;SRV:;IPV:CAL;SFV:SKN;H:mx08-00373502.pphosted.com;PTR:mx08-00373502.pphosted.com;CAT:NONE;SFS:(13230040)(12012899012)(31052699007)(4022899009)(69100299015)(3072899012)(2092899012)(82310400026)(4076899003)(13003099007)(8096899003);DIR:INB;
X-ExternalRecipientOutboundConnectors: 9ad3cbc7-2522-4a4a-959a-9b21d005fb68
X-OriginatorOrg: nibe.onmicrosoft.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 18 Sep 2025 10:10:35.6695
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 8f7ba807-c576-4810-8bad-08ddf69b9c2f
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 9ad3cbc7-2522-4a4a-959a-9b21d005fb68
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS0EPF000001AD.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AS8PR03MB7142

Subject: Installationstekniska åtgärder som sparar energi – gå kursen!
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 18 Sep 2025 12:10:34 +0200

Installationsteknisk energieffektiviseringKurs om hur man driftoptimerar och energieffektiviserar byggnader 
med installationstekniska åtgärder.