Subject: Undeliverable: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 06:23:34 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: GVYP280MB1017.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:01000000, 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.73948:00000000, 1.108572:00000000, 0.117068:14000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:56000000, 5.95292:67000000446F526F70730062, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC8F5F19C9, 0.38698:A6536B31, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000010C74206361, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:792E0000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0020, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000010C00000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:65727665, 0.34102:6F726167, 5.29818:0000000036666365393632332D353462372D343466322D393061372D61313664333531396532663200206361, 5.55446:00000000333A3000206F7220, 7.29828:CADD49800C00000086000000, 7.29832:000000800C00000000000000, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:010000000000010C14000000, 8.45434:2396CE6FB754F24490A7A16D3519E2F20F010480, 0.104348:86000000, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C001086000000, 7.51330:7AA71A6620F4DD084B428B00, 5.10786:0000000031352E32302E393131352E3030353A475633503238304D42303033343A35386536356465322D376639662D346530642D623235312D6262633666323436646163643A31383936343A2E4E455420382E302E3139006368616E, 0.39570:65727665, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:A4000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:14000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:0F010480, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:00000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:5C000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Ta en titt =?utf-8?Q?p=C3=A5_h=C3=B6stens?= kursutbud om byggnaders
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:12:48 +0200
 =?us-ascii?Q?zOE2N8YzZNsLN7iUFos8e71H6r+pIzK4M/3+i7Fo9sz5i3X5Xfyjx7yv8jqT?=
 =?us-ascii?Q?xG2gpxo96FYTzp3poaPFvQzpPnox9LqRAm+WawcGwddRgmbwhR9lMn8sG/1a?=
 =?us-ascii?Q?quZRfHtSfMjUDkC+FqRA0KvEHLz6BDLTxoke6nueWUafFSSvASksHsnaOpxj?=
 =?us-ascii?Q?4hL91MhKoIFuY5xFFcVkBxeznrCZnqBmNCoknWJaOF5PFmKwYaa6Dd1CzyUG?=
 =?us-ascii?Q?aCO8W468tXKFyo1YGaf56dWF2U3DFZfKNPKjXq6VIcAXERP3fo3lMHw4sXTU?=
 =?us-ascii?Q?fw1PlbxM1eFIMDZ89NNVtr2E6hEQmQbu8M/ntBvC5/8gvFS44ApCnvqjl5is?=
 =?us-ascii?Q?Qh5RNzPfC9JueK5rGPRPgzya2+nStrctQzfrK3asdjK9CzU0uKErKdDw4sCd?=
 =?us-ascii?Q?WzVlWGmDvD45EL7jVtkhK5L03vpbQ1IQ591ECJBuB5JXILo49z836ApMDwFE?=
 =?us-ascii?Q?6PkvnfSdyhcUnjrSjvc2Fx/rQs1qCBhA?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:85.118.203.81;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:post.nuhet.se;PTR:post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230040)(12012899012)(69100299015)(39142699007)(31052699007)(4022899009)(3072899012)(2092899012)(8096899003)(13003099007);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Sep 2025 06:22:14.8965
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 2a394049-5e72-480f-dd44-08ddf42036be
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: d3c05c19-76f1-4529-9746-35207559bf89
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        DU2PEPF0001E9BF.eurprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVYP280MB1017

Subject: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnadersklimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:12:48 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning. Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik,tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkanoch hur dessa beräknas.Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version