Subject: Undeliverable: Dags för nya bonuslopp

From: <[email-masked]>
Date: Sun, 14 Sep 2025 15:02:05 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DB9PR03MB7599.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: Breeders Course <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Dags =?utf-8?Q?f=C3=B6r?= nya bonuslopp
Date: Sun, 14 Sep 2025 16:56:34 +0200
 =?us-ascii?Q?m3lRzQSmtLy8kRQHpztd3rRh+xOJ0xUCF2p8GZG9+vDH+A6lJboMjLyaBQ4U?=
 =?us-ascii?Q?QMQxE38+CCdM8mixtUxFz4HAW5YRyAvBeilyjGlnvdqm1EeAglhfxfUBfdDF?=
 =?us-ascii?Q?zJd76eNSHfGS8bpGDCtRCrXsTL5oFqcOmy4ZsfDm7Y4VSYVWmpTXFizFk1bH?=
 =?us-ascii?Q?nTQ778TYSsnfI3IgkxazrV9Id1w8CA9dtkif8FRDuuyfw2qrrtnsdBbjJ+yA?=
 =?us-ascii?Q?Xs4tzn/8lxe57/sEnwoEZMSrdjgJSuq6g4v1MoeuaiIgduCWKZkP1MMV60Qe?=
 =?us-ascii?Q?VJJYVJE9M0EtJQXul+6Bx3T6AFG4/y+iP4fFTfqhLoDkgsSO+LCptfrsALGA?=
 =?us-ascii?Q?jpjM/rwuXB8dY+f5phExwn3XYK0K4Gd/Vq/0w5iEmBiTDNdNtkTQ3KWX4qP/?=
 =?us-ascii?Q?gzGBwnDk1z0qTK1owuoqhvnPePv8GQfCvdUr9Y2rql05hoCV6QeZMcJLcKr4?=
 =?us-ascii?Q?mLM3v7oB/pyN3axouWxRXQw4B5YQyQ8XYtqU2SSvKKdcXUKUp9Ny7yWgt8vu?=
 =?us-ascii?Q?J5uxIUUgESWc7FWO3nJgPlfMrxVyYEF/PTal?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 14 Sep 2025 15:02:02.6621
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 872f84eb-92a6-4304-4eb9-08ddf39fa9b8
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        CH3PEPF00000013.namprd21.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DB9PR03MB7599

Subject: Dags för nya bonuslopp
From: Breeders Course <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Sun, 14 Sep 2025 16:56:34 +0200

News from
 Breeders CourseNya bonuslopp – nu i ItalienItalienska Milano är platsen för nästa omgång av bonuslopp i Breeders Course. Nu är det de tvååriga hästarna som har ett lopp för hingstar/valacker och ett för ston under måndagseftermiddagen.Givetvis handlar det om orutinerade hästar, men Italo Jet (Maharajan–Zahira d’Ete) gör karriärens tredje start. Han har inlett med en första och en tredjeplats och är en av tre hästar från Cristian Rizzo i loppet.Startlistan, 1600 meter1 Italo Jet, Santo Mollo2 Indomito Fi, Marco Stefani3 Invictus KB Font, Andrea Guzzinati4 Irriverente Gio, Francesco Facci.Stoavdelningen har lockat fem ston och här har vi ett par hästar som startat – och vunnit. Italiana har hunnit starta två gånger och vunnit båda, men även Ice Killer Gar har hunnit visa talang.Startlista, 1600 meter1 Ice Killer Gar, Pietro Gubellini2 Iphone Bar, Marco Stefani3 Miss Napolitaine, Edoardo Bacalini4 Italiana, Santo Mollo5 Iris HP, Elvis VessichelliBåda bonusloppen lockar med 10 000 euro i förstapris.Under Kriteriehelgen på Solvalla (11:e oktober) körs det två bonuslopp för 3-åringar med 250 000 kronor i förstapris.Ni missar väl inte heller att starta era 2-åringar, för till 2-åringsfinalerna på Jägersro den första oktober är det poäng som gäller för att komma med. För att ha koll på alla bonuslopp och andra Breeders Courselopp så kika in på: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan