Subject: Undeliverable: Kurs om hur man driftoptimerar och energieffektiviserar byggnader med installationstekniska åtgärder

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 06:13:11 +0000

mx07-00373502.pphosted.com rejected your message to the following email addresses:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Your message wasn't delivered because the recipient's email provider rejected it.

mx07-00373502.pphosted.com gave this error:
Local Policy Violation - SPF Policy Failure

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DU4PR03MB10598.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
mx07-00373502.pphosted.com
Remote server returned '550 5.7.0 Local Policy Violation - SPF Policy Failure'

Original message headers:

Authentication-Results-Original: ppops.net;     spf=pass
 smtp.mailfrom=[email-masked];  dmarc=none
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Kurs om hur man driftoptimerar och energieffektiviserar byggnader
 med installationstekniska =?utf-8?Q?=C3=A5tg=C3=A4rder?=
Date: Thu, 11 Sep 2025 08:11:52 +0200
 =?us-ascii?Q?sUVVTUQUqjKwSs3uv+go8metE41kuK+kMEIiPd75DcGHKapTPOPGdz0h+orK?=
 =?us-ascii?Q?j1BFvamAJIXqwSDcjvOufz+2+OVayEf/RNgkRi4GLevZqthCFK5UTXF5j+tX?=
 =?us-ascii?Q?7KHNPYfa0OYXAh8S5bgD5IIwobYm+1RRh5pu98x47cbcPynozMNecEfB9Dsb?=
 =?us-ascii?Q?qFHznxCFIpd+TTEpQwtDHWoi2B9g262R4eHvncLPcRjJ+WdVWSBjNsU=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:185.183.31.147;CTRY:US;LANG:sv;SCL:-1;SRV:;IPV:CAL;SFV:SKN;H:mx08-00373502.pphosted.com;PTR:mx08-00373502.pphosted.com;CAT:NONE;SFS:(13230040)(69100299015)(31052699007)(82310400026)(12012899012)(4022899009)(3072899012)(2092899012)(8096899003)(13003099007)(4076899003);DIR:INB;
X-ExternalRecipientOutboundConnectors: 9ad3cbc7-2522-4a4a-959a-9b21d005fb68
X-OriginatorOrg: nibe.onmicrosoft.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 11 Sep 2025 06:11:53.9004
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: c32f1289-8d58-4fc3-ab47-08ddf0fa1ada
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 9ad3cbc7-2522-4a4a-959a-9b21d005fb68
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AM2PEPF0001C715.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DU4PR03MB10598

Subject: Kurs om hur man driftoptimerar och energieffektiviserar byggnader med installationstekniska åtgärder
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 11 Sep 2025 08:11:52 +0200

Installationsteknisk energieffektiviseringKurs om hur man driftoptimerar och energieffektiviserar byggnader 
med installationstekniska åtgärder.