Subject: Undeliverable: Introduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan och uppföljande fördjupningskurser

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 06:18:10 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AS8P190MB1223.EURP190.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

Date: Mon, 25 Aug 2025 08:18:05 +0200
Subject: Introduktionskurs om byggnaders =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?= och
 =?utf-8?Q?uppf=C3=B6ljande_?=
 =?utf-8?Q?f=C3=B6rdjupningskurser?=
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?0qbwtU6LduVUB289OLi8p1XDM/SY317oQsIs3UVjdgM/RHEjAxRqb0F4rsRZ?=
 =?us-ascii?Q?KjpDre/blJWy2ZVR0P8+Js/A5itcHPqxp6IKoFryWZaG+SDgqf8Y5RDiBYV8?=
 =?us-ascii?Q?EIru4QuBAThjbl4Bng4baWijJTa4AYgayPAh+hW9r7WuwHCvGKiIZ+XUTr1U?=
 =?us-ascii?Q?fGXXG14UgCmec9IfM9KPR1S7H4GJrdgvHHaheKXbJVGgK0u56TeHnIE4dGF8?=
 =?us-ascii?Q?4FGIuuRrBPiRIWTcGKONLqgA8xrh/KMznR58QL2Ql144zNdgmxIIYpnHxjg8?=
 =?us-ascii?Q?W/G1gbvurnpy8yyk+wkY?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 25 Aug 2025 06:18:06.8156
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: da20406b-0af7-49f3-f2bf-08dde39f2838
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        BN3PEPF0000B070.namprd21.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AS8P190MB1223

Subject: Introduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan ochuppföljande fördjupningskurser
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 25 Aug 2025 08:18:05 +0200

Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version