Subject: Olevererbart:: Lär dig klimatberäkning för uppföljning, certifiering och klimatdeklaration

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 08:27:56 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: MAIL-EXCH14.treg.se

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

Date: Mon, 18 Aug 2025 08:27:52 +0200
Subject: =?utf-8?Q?L=C3=A4r?= dig
 =?utf-8?Q?klimatber=C3=A4kning_f=C3=B6r_uppf=C3=B6ljning=2C?= certifiering
 och klimatdeklaration
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>
 __ATTACH_CTE_QUOTED_PRINTABLE 0.000000, __BODY_NO_MAILTO 0.000000,
 __CP_MEDIA_BODY 0.000000, __CT 0.000000, __CTYPE_HAS_BOUNDARY 0.000000,
 __CTYPE_MULTIPART 0.000000, __CTYPE_MULTIPART_ALT 0.000000,
 __EXTORTION_MALWARE 0.000000, __EXTORTION_PORN 0.000000,
 __FROM_DOMAIN_NOT_IN_BODY 0.000000, __FROM_NAME_NOT_IN_ADDR 0.000000,
 __FROM_NAME_NOT_IN_BODY 0.000000, __FUR_HEADER 0.000000, __HAS_FROM 0.000000,
 __HAS_HTML 0.000000, __HAS_LIST_HEADER 0.000000,
 __HAS_LIST_UNSUBSCRIBE 0.000000, __HAS_MSGID 0.000000,
 __HAS_REPLYTO 0.000000, __HEADER_ORDER_FROM 0.000000,
 __HELO_LOCALHOST 0.000000, __HELO_LOCALHOST2 0.000000,
 __HIGHBIT_ASCII_MIX 0.000000, __HREF_LABEL_TEXT 0.000000,
 __HTML_AHREF_TAG 0.000000, __HTML_BAD_END 0.000000,
 __HTML_STYLE_DEF_HIDDEN 0.000000, __HTML_TAG_CENTER 0.000000,
 __HTML_TAG_DIV 0.000000, __HTML_TAG_TABLE 0.000000, __HTTPS_URI 0.000000,
 __HTTP_IMAGE_TAG 0.000000, __IMG_THEN_TEXT 0.000000,
 __LEGIT_LIST_HEADER 0.000000, __MIME_HTML 0.000000, __MIME_TEXT_H 0.000000,
 __MIME_TEXT_H1 0.000000, __MIME_TEXT_H2 0.000000, __MIME_TEXT_P 0.000000,
 __MIME_TEXT_P1 0.000000, __MIME_TEXT_P2 0.000000, __MIME_VERSION 0.000000,
 __MSGID_32HEX 0.000000, __MSGID_DOMAIN_NOT_IN_HDRS 0.000000,
 __PORN_PHRASE_15_0 0.000000, __PRECEDENCE_BULK 0.000000,
 __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ACC 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ADDY 0.000000,
 __REPLYTO_SAMEAS_FROM_DOMAIN 0.000000, __SANE_MSGID 0.000000,
 __STOCK_PHRASE_7 0.000000, __STYLE_RATWARE 0.000000,
 __STYLE_RATWARE_NEG 0.000000, __STYLE_TAG 0.000000,
 __SUBJECT_ENCODED 0.000000, __SUBJ_HIGHBIT 0.000000,
 __TAG_EXISTS_BODY 0.000000, __TAG_EXISTS_HEAD 0.000000,
 __TAG_EXISTS_HTML 0.000000, __TAG_EXISTS_META 0.000000,
 __TO_MALFORMED_2 0.000000, __TO_NO_NAME 0.000000, __URI_IN_BODY 0.000000,
 __URI_NOT_IMG 0.000000, __URI_NO_MAILTO 0.000000, __URI_NO_WWW 0.000000,
 __URI_NS 0.000000, __URI_WITH_PATH 0.000000, __UTF8_SUBJ 0.000000
X-Sophos-Firewall: smtpd v1.0
Return-Path: [email-masked]

Subject: Lär digklimatberäkning för uppföljning, certifiering och klimatdeklaration
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 08:27:52 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning.