Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Tue, 10 Jun 2025 19:24:52 +0000 (UTC)

This is the mail system at host kappa.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[64.233.163.27] said:
    550-5.7.26 Unauthenticated email from gmail.com is not accepted due to
    domain's 550-5.7.26 DMARC policy. Please contact the administrator of
    gmail.com domain 550-5.7.26 if this was a legitimate mail. To learn about
    the DMARC initiative, 550-5.7.26 go to 550 5.7.26
    https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    2adb3069b0e04-5536772ad37si3942491e87.408 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: Favoriterna motsvarade förväntningarna
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 10 Jun 2025 21:24:51 +0200

News from
 Breeders CourseFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedanFavoriterna motsvarade förväntningarnaDe tunga favoriterna motsvarade alla förväntningar i de två första uttagningsloppen till Breeders Course. I uttagningsloppet till Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final 2025 var det Fragolino Rosso som imponerade tillsammans med Robin Bakker. Ghirardelli (Per Nordström) klev enkelt till ledningen medan Bakker nöjde sig med positionen utvändigt.– Jag visste att jag hade en stark häst och jag var inte orolig över att han fick gå utvändigt. Jag visste att han skulle klara det.In på upploppet kopplade Fragolino Rosso enkelt greppet och vann lätt på topptiden 1.11,3.– Han var inte trött i mål heller, förklarade Robin Bakker.Fragolino Rosso, tränad av Paul Hagoort, var trea i den första Breeders Coursefinalen och nu är han klar för den andra.– När han var trea på Solvalla så travade han inte perfekt sista 800. Hade han gjort det tror jag att han hade kunnat vinna finalen.Bakom Fragolino Rosso (som är italienska och betyder röd jordgubbe) höll Ghirardelli till andraplatsen och därmed en plats i finalen.Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025 blev en uppvisning av Glamour Queen och Magnus A Djuse. Trots att Djuse inte laddade det minsta från start tog hon enkelt hand om ledningen, sen drog hon bara undan flera längder före övriga fältet.– Hon var väldigt fin att köra. Hon la väldigt mycket mark under sig, utan ansträngning. Man känner inte att det går så fort och det är väl något som brukar känneteckna en riktigt bra häst, sammanfattade Djuse.Segertiden 1.12,3 var inte något mått på kunnandet utan det fanns gott om krafter kvar. Glamour Queen, som tränas av Alessandro Gocciadoro, var tvåa i den första finalen och såg ännu smidigare och finare ut den här gången.– Det är en väldigt fin häst.Mimosa to Martini hakade på några längder bakom och är därmed klar för sin andra andra Breeders Coursefinal. De två främsta hästarna i de två försöken på Solvalla är alltså kvalificerade till finalen på Jägersro den 29 juli med ett förstapris på 500 000 kr. Samma sak gäller de två övriga kvalen:25 juni: Turin.15:e juli: Jägersro.De övriga fyra hästarna till finalen - anmälda i Breeders Course 3 years old 2025 - uttages på poäng. De tre försöksvinnarna väljer spår i finalen, lottning mellan de övriga sju.