Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Mon, 9 Jun 2025 13:35:57 +0000 (UTC)

This is the mail system at host kappa.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host
    hotmail-com.olc.protection.outlook.com[52.101.11.16] said: 550 5.5.0
    Requested action not taken: mailbox unavailable (S2017062302).
    [SA2PEPF00003AE7.namprd02.prod.outlook.com 2025-06-09T13:35:57.393Z
    08DDA5D2AC619234] (in reply to RCPT TO command)

Subject: Bakker/Hagoort i huvudrollen – igen
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 09 Jun 2025 15:35:56 +0200

News from
 Breeders CourseFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedanHagoort/Bakker i huvudrollen - igenNu inleder vi kvalen till den andra stora finalen för de treåriga hästarna i Breeders Course igång. Knappt har vi hunnit pusta ut från de häftiga finalerna under Elitloppshelgen, med ett världsrekord som extra bonus, förrän uttagningsloppen till finalerna på Jägersro drar igång. Det sker tisdagen den 10:e juni på Solvalla.Nu handlar det om sprinterlopp och de båda finalerna avgörs tisdagen den 29:e juli under den magiska Åbergskvällen på Jägersro.Givetvis känner vi igen en del hästar från de två första finalerna. Vi sticker nog inte ut hakan för långt när vi utser Fragolino Rosso till favorit i Uttagningslopp Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final 2025. Han var trea i den första finalen, inte alls stort slagen av Wise Guy och Ginostrabliggi. Fragolino Rosso kommer från Paul Hagoorts framgångsrika stall (han har två hästar med i båda uttagningsloppen) och ser ut att utvecklas för varje start. Robin Bakker kommer att köra Fragolino Rosso medan Mats E Djuse får ta hand om stallets andrahäst Peaky Blinder Boko (även han var med i den första finalen).Per Nordström har ”som vanligt” hästar med. Nu handlar det om Ghirardelli som hade kvalat in till finalen på Solvalla, men Per valde att avstå den finalen och istället vann Ghirardelli ett Breeders Crownlopp.I Uttagningsloppet för Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025 ser vi fram mot en härlig duell mellan Glamour Queen (Alessandro Gocciadoro tränar och Magnus A Djuse ska köra) och Mamma Mia Sisu (Robin Bakker/Paul Hagoort).Båda stona kommer med toppform. Glamour Queen gjorde en stark insats som tvåa bakom Gourmet d’Arc, men före Pure Athena, i finalen på Solvalla. Mamma Mia Sisu var senast tvåa i ett Breeders Crownlopp.Vi noterar också att både Phoebe Boko och Mimosa to Martini var med i den första finalen och går nu alltså för den andra.De två främsta hästarna i försöken på Solvalla är kvalificerade till finalen på Jägersro 29/7 med ett förstapris på 500 000 kr. Samma sak gäller de två övriga kvalen:25 juni: Turin.15:e juli: Jägersro.De övriga fyra hästarna till finalen - anmälda i Breeders Course 3 years old 2025 - uttages på poäng. De tre försöksvinnarna väljer spår i finalen, lottning mellan de övriga sju.Startlistor.Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final 2025, 1640 meter1 Peaky Blinder Boko, Mats E Djuse2 Five Victory, Magnus A Djuse3 Fragolino Rosso, Robin Bakker4 Ghirardelli, Per Nordström5 Gigadad di Poggio, Micha BrouwerUttagningslopp Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025, 1640 meter1 Mamma Mia Sisu, Robin Bakker2 Agarita, Per Nordström3 Phoebe Boko, Mats E Djuse4 Mimosa to Martini, Björn Goop5 Glamour As, Micha Brouwer6 Glamour Queen, Magnus A DjuseLäs mer: https://www.breederscourse.com/