Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Mon, 2 Jun 2025 13:42:40 +0000 (UTC)

This is the mail system at host kappa.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[209.85.233.26]
    said: 550-5.7.26 Unauthenticated email from gmail.com is not accepted due
    to domain's 550-5.7.26 DMARC policy. Please contact the administrator of
    gmail.com domain 550-5.7.26 if this was a legitimate mail. To learn about
    the DMARC initiative, 550-5.7.26 go to 550 5.7.26
    https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    2adb3069b0e04-55337829d95si3887242e87.97 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: Dags att anmäla till Solvalla
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 02 Jun 2025 15:42:40 +0200

News from
 Breeders CourseFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedanDags att anmäla till SolvallaKnappt har vi hunnit hämta andan efter de två fantastiska Breeders Coursefinalerna under Elitloppshelgen förrän det är dags igen. De två första uttagningsloppen, ett för hingstar och valacker och ett för ston, avgöra på Solvalla den tionde juni.Missa inte chansen att vara med och ha en starthäst under den magiska Åbergskvällen på Jägersro.Här har ni förutsättningarna: Uttagningslopp Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final 2025. 3-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen. Startanmälan: senast onsdag 4 juni kl. 9:00. Hästar i utländsk träning senast tisdag 3 juni kl 9:00.De två främsta hästarna i försöken på Solvalla 10:e juni, Turin 25:e juni och Jägersro 15:e juli är kvalificerade till final på Jägersro den 29:e juli med ett förstapris på 500 000 kr. De övriga fyra hästarna till finalen - anmälda i Breeders Course 3 years old 2025 - uttages på poäng. De tre försöksvinnarna väljer spår i finalen, lottning mellan de övriga sju.Exakt samma förutsättningar gäller för Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025.Läs mer: https://www.breederscourse.com/