Subject: Undeliverable: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat med en gammal smedja och ett banvaktarhus.

From: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 02:31:19 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: LV8PR84MB3678.NAMPRD84.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.108572:00000000, 0.117068:12000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:07000000, 5.95292:67000000446F526F7073006E, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC0BAFA94C, 0.38698:A6536B31, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000012286000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000012286000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.34102:01000000, 5.29818:0000000030303033626666642D633061382D323834662D303030302D30303030303030303030303000000000, 5.55446:00000000333A300000000000, 7.29828:DE0300C00300000000000000, 7.29832:000000C00300000000000000, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:010000000000012200000000, 8.45434:FDBF0300A8C04F28000000000000000000000000, 0.104348:00000000, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C000000000000, 7.51330:AA79BEE6A199DD0800000000, 5.10786:0000000031352E32302E383736392E3031343A4C5638505238344D42333438373A32613766616531302D306230652D346438382D393737312D3132656630623538313235373A3131323239323A2E4E455420382E302E313500000000, 0.39570:00000000, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:03000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:00000000, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:00000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:02000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

Date: Thu, 22 May 2025 18:57:04 +0200
Subject: Uppvik & =?utf-8?Q?d=C3=B6ttrar?= > Ett skepp kommer lastat med en
 gammal smedja och ett banvaktarhus.
From: Uppvik & =?utf-8?Q?d=C3=B6ttrar?= <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?pRLCAEPadibz3Jz/G8JuVhydwffJTvJH2VRXnmShCcQGMsG/Hk9c/VZFXh0l?=
 =?us-ascii?Q?99+KV0q5BoCdf5tCu18O2snoQRD7BCiep1Lu2w6WU6jDOx6TE2/TQfqVrCL8?=
 =?us-ascii?Q?1LVDglvg/qqxQVKkiea5NTZHS1ZEcTXDxJTzub2zPmB3awmmTrj6q7kx5fSt?=
 =?us-ascii?Q?NOGgCv9YCpCGNsUzMwZsfEP4JdGsIeAZ9T3Hl4ZBNghZhcVmkIyLHig23vBm?=
 =?us-ascii?Q?QQlyLhvEyoH843y8We4SuJLRLL5STOQ1EM1enFxbD4YzfNXZ8jWI4ngKOnG6?=
 =?us-ascii?Q?Zz1VAzgSJaiMLT6HNLcTVQQ0kKSL1Ju2AX00yoN+Ef2Ez8Lf/1/L/gD3p298?=
 =?us-ascii?Q?v9iSiXDRIstKPO5Ca+1LG2+7zjyM+W2h4THzw1iR2xKQrEmZRGuHsKOgspYi?=
 =?us-ascii?Q?JEXHNHp2+ni8WdXMptN2MDulHjATexO3GaXL3+TbHezSFv9kcC78PIEMglxI?=
 =?us-ascii?Q?jGcC+07jwMjzQ55SqulCuEznXyEo9yUoYjoad3e7oreegTNdsRD12ZuEypVp?=
 =?us-ascii?Q?4VwBtULVOVPkNEc8/qnVLKXb5dxodkPdspscOD7EXONyLG6v1QsDLXFUyw?=
 =?us-ascii?Q?=3D=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 May 2025 16:57:06.1475
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 76178950-eb26-44fa-8594-08dd9951af08
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DS1PEPF0001709C.namprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: LV8PR84MB3678

Subject: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat med en gammal smedja och ett banvaktarhus.
From: Uppvik & döttrar <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 22 May 2025 18:57:04 +0200

https://www.uppvik.nu/husenEtt skepp kommer lastat... Med vaddå...?Hälsningar från Västerlen och 2 hus i kuperat fritt landskap.Fastighetsmäklare: Elisabeth Wretsell 0704 520646 [email-masked] - 040-471551Österlen - 0414-708 00Varmt välkomna, önskar Team Uppvik: 
Elisabeth,Lotta, Mi, Katarina, Roxanna, Karin, Eva-Lena, Therese och Catja. https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2138937030https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2138937030https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2138937030                                                            Funderar du på att flytta?             Är du på väg någon annanstans i livet? Då vill vi gärna vara Dina rådgivare                                      och stigfinnare. Dina vägvisare och budbärare.                                        Oavsett om Du vill köpa. Eller sälja!                                         Uppvik & döttrar Västerlen                                 Föreningsgatan 43 A&B 211 52 Malmö                                       Ålavägen 6 239 42 Falsterbo                                                       040-471551                                                [email-masked]                                     Vi tar uppdrag i syd-västra Skåne.www.uppvik.nu | 0414-708 00 | [email-masked]