Subject: Undeliverable: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat med en gammal smedja och ett banvaktarhus.

From: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 02:25:21 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: CH3P222MB1002.NAMP222.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.108572:00000000, 0.117068:2C000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:14000000, 5.95292:67000000446F526F7073006E, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC0BAFA94C, 0.38698:626D53D5, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000012101000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000012100000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.34102:82000100, 5.29818:0000000030303036343030302D613130362D303664372D303030302D303030303030303030303030004A159B, 5.55446:00000000333A30001F000000, 7.29828:A25000C00300000062000100, 7.29832:000000C003000000A3000000, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:010000000000012182000100, 8.45434:0040060006A1D706000000000000000082000100, 0.104348:A6000000, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C001082000100, 7.51330:D1D84C11A199DD0868000100, 5.10786:0000000031352E32302E383736392E3031343A445337503232324D42303539323A66343665303563312D343461312D346531382D396561392D3330656434623466313135343A3133353037323A2E4E455420382E302E313500000100, 0.39570:82000100, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:01000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:01000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:00000000, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:00000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:59000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

Date: Thu, 22 May 2025 18:56:08 +0200
Subject: Uppvik & =?utf-8?Q?d=C3=B6ttrar?= > Ett skepp kommer lastat med en
 gammal smedja och ett banvaktarhus.
From: Uppvik & =?utf-8?Q?d=C3=B6ttrar?= <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?HqbEbN4FPUWUa3M5aFTO9Cm0893xMQuiFfX2kL1hI/9vnIQaiMnRc+1BWYgw?=
 =?us-ascii?Q?AdHiZhDsveVlbmaj4AKnivqN6pAwblgXDAQYqfb2b0qqkE7czuL7iCrG5wXR?=
 =?us-ascii?Q?bk95JRISt03H2VkIH6fHLi9hTjorneiImqbilTSAUVmqEZnXx2se/51dEjEH?=
 =?us-ascii?Q?F8axsE1U54aZThn0saQdTeNxGMI4uwrPYn81NBkX89kXEjxY2K/TpR+HlpIY?=
 =?us-ascii?Q?2tEWcRQto57XdWPDmtAaQOSFo6a/uavv7KMkhmgDLBSnPIUT6a1XZTz9Qeii?=
 =?us-ascii?Q?29LAaQEg6QQhxnOuimXdtFI0rni/F+aWmmoIFokwtl+1e0salUiZ5WoXA+Ie?=
 =?us-ascii?Q?//0I2pYfb80KMdq3CEdFx/QQku5ohQmBzUWJOjsgUrQrIh8E02TRKFIHuWt3?=
 =?us-ascii?Q?wcLyq9GKZr+hfub2XA9zJDKUB5g8uA4v47tAZmVkpT1G51gCzrwfPdZIdl0F?=
 =?us-ascii?Q?W20EqKlPwWhxjTZdiTtq4GCzeADaz2b39oaudkrlZYreFdDMT0rTC0G8RQb3?=
 =?us-ascii?Q?/RwT8Mpprl8MXrdZ8Fj/3a9pjjTzNveZp7h3zIBO3F+lRqZ2hl2NW5wMQbnA?=
 =?us-ascii?Q?VwFZfmhipjtwFdyY10/0X5q4UclsKYAnQQ7wsX1fFWd7kksCuxdn7FWJHyIU?=
 =?us-ascii?Q?gFadYT1wSzr0pgLLOV2PZh8=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 May 2025 16:56:08.6823
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 8a9bafb8-e4f8-42c6-b0c9-08dd99518cb5
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DU2PEPF00028CFC.eurprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: CH3P222MB1002

Subject: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat med en gammal smedja och ett banvaktarhus.
From: Uppvik & döttrar <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 22 May 2025 18:56:08 +0200

https://www.uppvik.nu/husenEtt skepp kommer lastat... Med vaddå...?Hälsningar från Västerlen och 2 hus i kuperat fritt landskap.Fastighetsmäklare: Elisabeth Wretsell 0704 520646 [email-masked] - 040-471551Österlen - 0414-708 00Varmt välkomna, önskar Team Uppvik: 
Elisabeth,Lotta, Mi, Katarina, Roxanna, Karin, Eva-Lena, Therese och Catja. https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2138937030https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2138937030https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2138937030                                                            Funderar du på att flytta?             Är du på väg någon annanstans i livet? Då vill vi gärna vara Dina rådgivare                                      och stigfinnare. Dina vägvisare och budbärare.                                        Oavsett om Du vill köpa. Eller sälja!                                         Uppvik & döttrar Västerlen                                 Föreningsgatan 43 A&B 211 52 Malmö                                       Ålavägen 6 239 42 Falsterbo                                                       040-471551                                                [email-masked]                                     Vi tar uppdrag i syd-västra Skåne.www.uppvik.nu | 0414-708 00 | [email-masked]