Subject: Undeliverable: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat med möjligheternas gård på Västerlen.

From: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 23:15:41 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: PH0PR84MB2219.NAMPRD84.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.108572:00000000, 0.117068:12000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 0.73100:07000000, 5.95292:67000000446F526F70730072, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC1F1F572B, 0.38698:A46078CF, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000012200000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000012200000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.34102:86000000, 5.29818:0000000030303033626666642D633061382D323834662D303030302D303030303030303030303030004A159B, 5.55446:00000000333A300014000000, 7.29828:DE0300C00300000082000100, 7.29832:000000C00300000009010480, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:010000000000012209010480, 8.45434:FDBF0300A8C04F28000000000000000000000000, 0.104348:00000000, 1.46798:04000000, 7.51330:695AC767BD98DD0863020000, 5.10786:0000000031352E32302E383639392E3032343A4C5638505238344D42333438373A32613766616531302D306230652D346438382D393737312D3132656630623538313235373A36363537363A2E4E455420382E302E3135003537363A, 0.39570:20382E30, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:A4000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 0.79500:00000000, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:00000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:02000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

Date: Wed, 21 May 2025 16:08:17 +0200
Subject: Uppvik & =?utf-8?Q?d=C3=B6ttrar?= > Ett skepp kommer lastat med
 =?utf-8?Q?m=C3=B6jligheternas_g=C3=A5rd_p=C3=A5_V?=
 =?utf-8?Q?=C3=A4sterlen=2E?=
From: Uppvik & =?utf-8?Q?d=C3=B6ttrar?= <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?hVP+evzjT9a6LRWrGGeTnGki//POjheYMxtJ1L8TeMNZ/OwwR4AGxS0OOe/j?=
 =?us-ascii?Q?z7UD0OV4qy4V6qlO234gYhePQC1jMXze+EuSFGlcxpMdenBNhL5lH3i23PfO?=
 =?us-ascii?Q?zu88mOyhPNLKeBbkjkIjL9EPis441YnR1jAc6iyPcjpGMH/SdhPrvCqVaaHQ?=
 =?us-ascii?Q?iSwWyPjuUxWxyVMJNy7iCvNPUK4tugDw2awdNqEVgET/1TR318v/aJhNEndS?=
 =?us-ascii?Q?lNKC0Ivc8Maye+1p0JgZvTcTouADsAJrmQq021UsojVODcdKfeHEzcXW1CMd?=
 =?us-ascii?Q?/UV49F1IxiKJfAMHLssIfT0mkgzNKeWdgPmSkv7l2h9W4tkL5AXbTzBe53J8?=
 =?us-ascii?Q?esByaipHztYNiijQO2KitaIcxFIe2aSH7r0KInMvs2UNPRJZ3I4DV6EUyENJ?=
 =?us-ascii?Q?Gvn9HBXHGg4ePs8dcXnbg9VqrZidUlcDyTFxixhSchlkkETk+DL5smJVeLAC?=
 =?us-ascii?Q?IsP3cNJaPciVFwd/Gs1WDdsm+u+kOZtM7F8j+Gv7V6UMPNGaDwMuIytiBoo7?=
 =?us-ascii?Q?0YgCWVs9wdZbMqlWF/CGWnMrYC5IGkD8+Uhj2FiHLG/g8hrsWsThdoeo/Fhd?=
 =?us-ascii?Q?pPGydTYnqSqNf6Nv760dqbb9WkqnueUsH/Oe9uwD4MBTeBUf1dLg8gtQ1Ep7?=
 =?us-ascii?Q?viVlXJRXX9ZrCgbyybH30gM=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 21 May 2025 14:08:18.1678
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 4ef65508-3ff7-433e-192b-08dd9870efdc
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: CH2PEPF00000149.namprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: PH0PR84MB2219

Subject: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat medmöjligheternas gård på Västerlen.
From: Uppvik & döttrar <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 21 May 2025 16:08:17 +0200

https://www.uppvik.nu/husenEtt skepp kommer lastat... Med vaddå...?Hälsningar från Västerlen och en ny gård på hemsidan! Fastighetsmäklare: Elisabeth Wretsell 0704 520646 [email-masked] - 0414-708 00Västerlen - 040-471551Varmt välkomna, önskar Team Uppvik: 
Lotta, Mi, Katarina, Elisabeth, Roxanna, Karin, Eva-Lena, Therese och Catja. Kontakta mäklaren för din privata visning.https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2134886295https://www.uppvik.nu/husen/OBJ14751_2134886295                                                            Funderar du på att flytta?             Är du på väg någon annanstans i livet? Då vill vi gärna vara Dina rådgivare                                      och stigfinnare. Dina vägvisare och budbärare.                                        Oavsett om Du vill köpa. Eller sälja!                                         Uppvik & döttrar Västerlen                                 Föreningsgatan 43 A&B 211 52 Malmö                                       Ålavägen 6 239 42 Falsterbo                                                       040-471551                                                [email-masked]                                     Vi tar uppdrag i syd-västra Skåne.www.uppvik.nu | 0414-708 00 | [email-masked]