Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Wed, 21 May 2025 07:36:15 +0000 (UTC)

This is the mail system at host iota.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host
    gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.150.26] said: 550-5.7.26 Unauthenticated
    email from gmail.com is not accepted due to domain's 550-5.7.26 DMARC
    policy. Please contact the administrator of gmail.com domain 550-5.7.26 if
    this was a legitimate mail. To learn about the DMARC initiative, 550-5.7.26
    go to 550 5.7.26  https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    2adb3069b0e04-550e6ef125fsi4471661e87.123 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: Blir det svensk seger?
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 21 May 2025 09:36:14 +0200

News from
 Breeders CourseFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedanBlir det svensk seger?Hon vann Breeders Crown, var trea från spår elva i Svensk Uppfödningslöpning. Nu jagar Pure Athena karriärens största seger i Breeders Course 3 years old Fillies First Final 2025 (Gr I, Int). Skulle hon vinna väntar 1 500 000 kronor eftersom hon är med i Premiechansen.Pure Athena vann uttagningsloppet på Solvalla, det var också hennes årsdebut. I det slagna fältet fanns fem av söndagens motståndare. Och när vi hör Fredrik Wallin prata om att formen nog ska vara lite bättre med ett lopp i kroppen så måste hon tillhöra favoriterna.Precis som i finalen för hingstar och valacker är det här en final av yppersta klass. Johan Untersteiner kommer med Precious Steel som vann ett Margaretalopp och 300 000 tidigt på året, fick en paus och gjorde comeback i uttagningsloppet på Jägersro som hon också vann. Även här pratar vi om en häst som flyttat fram formen. Och om ni inte minns det så var Precious Steel med i finalen för 2-åringar – då i träning hos Dion Tesselaar.Lite i skymundan kvalade Gaga Lady in i Milano. Vad som inte syns i programmet är att hon galopperade bort 50 meter kort efter start, sen kom hon tillbaka och vann överlägset på 14,4. Gaga Lady visade alltså fantastisk fart efter sin inledande galopp. Gaga Lady tränas av Alessandro Gocciadoro som även har Glamour Queen och Girl Friend Bi till start.Paul Hagoort är en tränare som tidigt upptäckte storheten med Breeders Course. Han startar tre hästar i stofinalen och Robin Bakker, stallets förstekusk, sitter upp bakom Gourmet D’Arc. Hon vann 2-årsfinalen av Breeders Course (före stallkamraterna Greta Jet och Phoebe Boko som även de är med i söndagens final).Vi måste också lyfta fram Solvallatränaren Marcus Schön. Marcus har mest ostartade unghästar i sitt stall, men med sju starthästar (tre 3-åringar) har han lyckats få med hästar i både Breeders Coursefinalerna.Breeders Course 3 years old Fillies First Final 2025 (Gr I, Int). 2140 meter1 Precious Steel, Johan Untersteiner2 Gaga Lady, Gabriele Gelormini3 Pure Athena, Carl Johan Jepson4 Ajamaja, Ken Ecce5 Prishana Boko, Örjan Kihlström6 Gourmet d’Arc, Robin Bakker7 Glamour Queen, Alessandro Gocciadoro8 Mimosa to Martini, Björn Goop9 Girl Friend Bi, Magnus A Djuse10 Greta Jet, Mats E Djuse11 Phoebe Boko, Per Lennartsson12 Pure Stella, Jorma Kontio