Subject: Undeliverable: "Bästa loppet någonsin"

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 10:05:19 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DB9P195MB2021.EURP195.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

Date: Tue, 20 May 2025 12:05:05 +0200
Subject: =?utf-8?Q?=22B=C3=A4sta?= loppet =?utf-8?Q?n=C3=A5gonsin=22?=
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?G0BLw2n7LP8LxnHF73Ew9/Ekad5zKi4oPoYLwuP/61IMiu2DhHVZMYbiFSEU?=
 =?us-ascii?Q?xrL7GcfvJZTadQxVSriVu+JJOq9RCAhe1RnscPSPQIC7NZq8we1iisxzo0b8?=
 =?us-ascii?Q?r8RZuQSh3qLbyaYbTYKNEdLQyTJRdYPk/5UsktGXj1VC/76UEAmpmzsjmT5J?=
 =?us-ascii?Q?lkyee8TRexX0U2l333/Vd81UeyWoNiJ9rdMeSHKoHmlKlyRisY6vj0erIDb9?=
 =?us-ascii?Q?qbIvzY6t8cjKxTVSfhivqKJwcajCwCUoixanIpyhTUmXB8wKB2JoVms/G/7v?=
 =?us-ascii?Q?YoeIWaILNeYSIpuPO2wiMwqYHnc9CRKt8N7vTD8xM0sBJ+6GKJ7o8ckbpKti?=
 =?us-ascii?Q?Qus8gCa8TfV+7mAsZBuHr6DUpF7MvozndPjh0ytU7l1Z1+VpZNGBr65ggRUH?=
 =?us-ascii?Q?ifOYS+iWeMxar8aDxNMU9vyT87nYrZH6Om+ELuptYBv6p8jnkvwHhuNr7a38?=
 =?us-ascii?Q?jmbMqyIaIhc=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 20 May 2025 10:05:06.2115
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 9d8d6858-b521-4349-e943-08dd9785cbe7
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AM4PEPF00027A65.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DB9P195MB2021

Subject: "Bästa loppet någonsin"
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 20 May 2025 12:05:05 +0200

News from
 Breeders CourseFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedanKanske det bästa loppet som körtsFinalen av Breeders Course 3 years old Colts and Geldings First Final 2025 (Gr I, Int) under Elitloppshelgen blev ett kanonlopp. Kanske ett av de bästa 3-åringslopp som körts i Sverige – någonsin.– Man glömmer så lätt, men det kan vara det bästa vi någonsin sett, säger Mats Ahlkvist, sportchef på Jägersro och styrelseledamot i Breeders Course.Och han får medhåll av Magnus Rundgren, vd i Breeders Course:– Vilket race det blev. Bästa hingstloppet någonsin.Vi måste börja med Ginostrabliggi, obesegrad efter åtta starter och han var Europas snabbaste 2-åring förra året när han vann på 1.11,9 i Milano. Han är uppfödd, ägd och tränad av Philippe Allaire och är den stora snackhästen inför finalen. Gabriele Gelormini kommer som vanligt att köra stjärnan.Men motstånd saknas inte:# Eyeofthetiger valdes till Årets 2-åring i Sverige. Han är obesegrad efter 2 starter i år och kommer att köras av Stefan Persson. Kusken som körde Eyeofthetiger vid hans ”monsterprestation” då han vann uttagningsloppet till Svensk Uppfödningslöpning på 1.12,0. Tränarn Per Nordström väljer att själv köra Wise Guy som kan vara lite besvärlig.– Jag kommer med två riktigt bra hästar som är väl förberedda.# Pele Boko vann både 2-årsfinalen av Breeders Course och Svensk Uppfödningslöpning. Precis som vid de stora segrarna sitter Örjan Kihlström i vagnen. Tränaren Erwin Bot har även Eol till start, tvåan i Svensk Uppfödningslöpning.Uttagningsloppet i Milano vanns av Gaber Gio – och den här gången sitter tränaren själv, Alessandro Gocciadoro, i vagnen.Fragolino Rosso och Robin Bakker (tränare Paul Hagoort) imponerade stort när han vann en duell mot Wise Guy vid uttagningsloppet på Solvalla. Samma Hagoort tränar också Peaky Blinder Boko.– Jag ser verkligen fram mot den här finalen, säger Mats Ahlkvist. Jag tycker att den har allt.Breeders Course 3 years old Colts and Geldings First Final 2025 (Gr I, Int). 2140 meter auto. Förstapris 1 000 000 (hästar ingående I Premiechansen får 50 procent påslag på prispengarna).1 Gaber Gio, Alessandro Gocciadoro 2 Fragolino Rosso, Robin Bakker3 Eyeofthetiger, Stefan Persson4 Gohan KB Leone, Magnus A Djuse5 Wise Guy, Per Nordström6 Peaky Blinder Boko, Mats E Djuse7 Moonshot, Björn Goop8 Pele Boko, Örjan Kihlström9 Ginostrabliggi, Gabriele Gelormini10 Eol, Matthieu Abrivard11 Iamthesun, Ken Ecce12 Urano Unico, Jorma Kontio