Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Tue, 20 May 2025 10:05:05 +0000 (UTC)

This is the mail system at host lambda.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[64.233.162.26] said:
    550-5.7.26 Unauthenticated email from gmail.com is not accepted due to
    domain's 550-5.7.26 DMARC policy. Please contact the administrator of
    gmail.com domain 550-5.7.26 if this was a legitimate mail. To learn about
    the DMARC initiative, 550-5.7.26 go to 550 5.7.26
    https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    38308e7fff4ca-32808668044si34985531fa.526 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: "Bästa loppet någonsin"
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 20 May 2025 12:05:04 +0200

News from
 Breeders CourseFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedanKanske det bästa loppet som körtsFinalen av Breeders Course 3 years old Colts and Geldings First Final 2025 (Gr I, Int) under Elitloppshelgen blev ett kanonlopp. Kanske ett av de bästa 3-åringslopp som körts i Sverige – någonsin.– Man glömmer så lätt, men det kan vara det bästa vi någonsin sett, säger Mats Ahlkvist, sportchef på Jägersro och styrelseledamot i Breeders Course.Och han får medhåll av Magnus Rundgren, vd i Breeders Course:– Vilket race det blev. Bästa hingstloppet någonsin.Vi måste börja med Ginostrabliggi, obesegrad efter åtta starter och han var Europas snabbaste 2-åring förra året när han vann på 1.11,9 i Milano. Han är uppfödd, ägd och tränad av Philippe Allaire och är den stora snackhästen inför finalen. Gabriele Gelormini kommer som vanligt att köra stjärnan.Men motstånd saknas inte:# Eyeofthetiger valdes till Årets 2-åring i Sverige. Han är obesegrad efter 2 starter i år och kommer att köras av Stefan Persson. Kusken som körde Eyeofthetiger vid hans ”monsterprestation” då han vann uttagningsloppet till Svensk Uppfödningslöpning på 1.12,0. Tränarn Per Nordström väljer att själv köra Wise Guy som kan vara lite besvärlig.– Jag kommer med två riktigt bra hästar som är väl förberedda.# Pele Boko vann både 2-årsfinalen av Breeders Course och Svensk Uppfödningslöpning. Precis som vid de stora segrarna sitter Örjan Kihlström i vagnen. Tränaren Erwin Bot har även Eol till start, tvåan i Svensk Uppfödningslöpning.Uttagningsloppet i Milano vanns av Gaber Gio – och den här gången sitter tränaren själv, Alessandro Gocciadoro, i vagnen.Fragolino Rosso och Robin Bakker (tränare Paul Hagoort) imponerade stort när han vann en duell mot Wise Guy vid uttagningsloppet på Solvalla. Samma Hagoort tränar också Peaky Blinder Boko.– Jag ser verkligen fram mot den här finalen, säger Mats Ahlkvist. Jag tycker att den har allt.Breeders Course 3 years old Colts and Geldings First Final 2025 (Gr I, Int). 2140 meter auto. Förstapris 1 000 000 (hästar ingående I Premiechansen får 50 procent påslag på prispengarna).1 Gaber Gio, Alessandro Gocciadoro 2 Fragolino Rosso, Robin Bakker3 Eyeofthetiger, Stefan Persson4 Gohan KB Leone, Magnus A Djuse5 Wise Guy, Per Nordström6 Peaky Blinder Boko, Mats E Djuse7 Moonshot, Björn Goop8 Pele Boko, Örjan Kihlström9 Ginostrabliggi, Gabriele Gelormini10 Eol, Matthieu Abrivard11 Iamthesun, Ken Ecce12 Urano Unico, Jorma Kontio