Subject: Olevererbart:: Kurs om klimatpåverkan vid renoveringsprojekt

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:20:38 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: SAMIT-MBX02.samit.local

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: in41q.electric.net;    iprev=pass
 (iota.post.nuhet.se) smtp.remote-ip=85.118.203.84;     spf=pass
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dmarc=skipped
Date: Mon, 12 May 2025 08:20:26 +0200
Subject: Kurs om =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?= vid renoveringsprojekt
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>
X-Authenticated_ID:
 =?us-ascii?Q?L088G6Q7wiXiHmmu8WjkTSNx2HsC7pe3h6mj4D1b2FZTa0s=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:192.162.219.185;CTRY:IE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:smtp-in41.electric.net;PTR:smtp-in41.electric.net;CAT:NONE;SFS:(13230040)(69100299015)(4022899009)(12012899012)(2092899012)(3072899012)(4076899003)(8096899003);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 12 May 2025 06:20:35.6593
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: a52277b6-dc58-4396-93d3-08dd911d1b73
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 3b856d4f-062d-4733-b030-f94a22097f36
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DB1PEPF000509EA.eurprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: MM0P280MB1719
X-OrganizationHeadersPreserved: MM0P280MB1719.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: SAMIT-MBX02.samit.local
X-CrossPremisesHeadersFiltered: SAMIT-MBX02.samit.local
X-OriginatorOrg: samverkansnamnden.onmicrosoft.com

Subject: Kurs om klimatpåverkan vid renoveringsprojekt
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:20:26 +0200

Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik, 
tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.