Subject: Olevererbart:: Kurs om klimatpåverkan vid renoveringsprojekt

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:18:53 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Exchsrv02.company.ad.local

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: in41i.electric.net;    iprev=pass
 (lambda.post.nuhet.se) smtp.remote-ip=85.118.203.86;   spf=pass
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dmarc=skipped
Date: Mon, 12 May 2025 08:18:41 +0200
Subject: Kurs om =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?= vid renoveringsprojekt
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>
X-Authenticated_ID:
 =?us-ascii?Q?ofYYpS7CBfhUHP+2p/bVvisJB5id0QzwnelcYcC9MPYcJuc=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:192.162.219.211;CTRY:IE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:smtp-in41.electric.net;PTR:smtp-in41.electric.net;CAT:NONE;SFS:(13230040)(69100299015)(4022899009)(12012899012)(3072899012)(2092899012)(8096899003)(4076899003);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 12 May 2025 06:18:49.2515
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 18093f7f-cd6c-4e10-f6e4-08dd911cdc09
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 99fff577-db2e-4f8d-8e1b-b6fddbb77736
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DB5PEPF00014B95.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVZP280MB0765
X-OrganizationHeadersPreserved: GVZP280MB0765.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Exchsrv02.company.ad.local
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Exchsrv02.company.ad.local
X-OriginatorOrg: esemab.onmicrosoft.com

Subject: Kurs om klimatpåverkan vid renoveringsprojekt
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:18:41 +0200

Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik, 
tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.