Subject: Olevererbart:: Kurs om klimatpåverkan vid renoveringsprojekt

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:11:36 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: SAMIT-MBX02.samit.local

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: in41k.electric.net;    iprev=pass
 (lambda.post.nuhet.se) smtp.remote-ip=85.118.203.86;   spf=pass
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dmarc=skipped
Date: Mon, 12 May 2025 08:11:20 +0200
Subject: Kurs om =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?= vid renoveringsprojekt
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>
X-Authenticated_ID:
 =?us-ascii?Q?lVf8g9DjsJZu+UEyMVDV1Le4DP8ZKhtdnjFP1m4uulcIXTw=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:192.162.219.117;CTRY:IE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:smtp-in41.electric.net;PTR:smtp-in41.electric.net;CAT:NONE;SFS:(13230040)(69100299015)(4022899009)(12012899012)(2092899012)(3072899012)(4076899003)(8096899003);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 12 May 2025 06:11:33.4736
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: fccdad71-bf37-4838-07cc-08dd911bd841
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 3b856d4f-062d-4733-b030-f94a22097f36
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AM3PEPF0000A793.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GV3P280MB0403
X-OrganizationHeadersPreserved: GV3P280MB0403.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: SAMIT-MBX02.samit.local
X-CrossPremisesHeadersFiltered: SAMIT-MBX02.samit.local
X-OriginatorOrg: samverkansnamnden.onmicrosoft.com

Subject: Kurs om klimatpåverkan vid renoveringsprojekt
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:11:20 +0200

Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik, 
tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.